(ПІБ учня)
Класний керівник ______________________________
Соціальний педагог ________________________________
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
ПІБ учня
|
______________________________
|
Число, місяць, рік
народження
|
_____________________________
|
Дата вступу до школи
|
______________________________
|
В якому гуртку, секції
займається
|
______________________________
|
Стоїть на обліку в школі
|
______________________________
|
Стоїть на обліку в
кримінальній міліції
|
______________________________
|
Дата постановки на
шкільний облік
|
______________________________
|
ПІБ.
Місце роботи та посада батька, мобільний телефон
|
______________________________
______________________________
______________________________
|
ПІБ.
Місце роботи та посада матері, мобільний телефон
|
______________________________
______________________________
______________________________
|
Адреса
місця проживання, домашній телефон, мобільний телефон
|
|
СОЦІАЛЬНА КАРТА
1. ЖИТЛОВІ УМОВИ
Дитина проживає з матір’ю ___________________________________________
з
батьком ___________________________________
з
бабусею ___________________________________
з
дідусем ___________________________________
з опікуном
__________________________________
З іншими близькими родичами
(вказати
родинний зв'язок) ___________________________
з
сестрами____________________________________
з братами
____________________________________
Кількість членів в сім'ї ________________________
Дитина проживає: окрема квартира______________
(Житлові умови)
комунальна квартира_____________
(кіл
- сть сусідів)
Відносини з сусідами
___________________
Квартира наймається_____________________
Кімната наймається______________________
Немає житла______________________________
2. НАВЧАЛЬНЕ
МІСЦЕ УЧНЯ
Своя кімната_____________________________________
Свій дитячий
куточок_______________________________
Свій письмовий стіл_____________________________
Умови для занять
_______________________________
3.МАТЕРІАЛЬНИЙ СТАН СІМ'Ї
4.ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Заява
про постановку на внутрішньо шкільний облік
Прошу
поставити на внутрішньо шкільний облік учня(ученицю) ______ класу
«_____»
_____________________________________________________________________
(ПІБ)
_____________________________________________________________________
(число, місяць, рік народження)
проживаючого за
адресою
_____________________________________________________________________
(поштова
адреса, домашній телефон)
З сім'єю
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(вказати склад сім'ї, ПІБ)
У зв’язку з
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(вказати причину
постановки на облік)
Класний керівник ___________/
___________________ _________________
(дата)
(підпис)
Заява
про постановку на внутрішньо шкільний облік
Прошу
включити до списку учнів групи «ризику» учня(ученицю) ______ класу
______________________________________________
(ПІБ)
_____________________________________________________________________,
(число, місяць, рік народження)
проживаючого за
адресою
_____________________________________________________________________
(поштова адреса, домашній телефон)
З сім'єю
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(вказати склад сім'ї, ПІБ)
У зв’язку з
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(вказати причину
постановки на облік)
Класний керівник ___________/
___________________ _________________
(дата)
(підпис)
Характеристика
особливостей міжособистісного
спілкування учня
1. Яке положення займає учень в колективі?
(лідер,
популярний, приємний, непопулярний, ізольований, зацькований)
2. Як ставиться учень до думки колективу, вимогам,
критичним зауважень?
(доброзичливо,
серйозно, болісно, байдуже, вороже)
3. Стиль відносин з однолітками?
(спокійно-доброзичливий;
агресивний; нестійкий; відокремлений)
4. Чи користується авторитетом в колективі?
(у більшості
хлопчиків, тільки у дівчаток, у невеликої групи, не користується авторитетом)
5. Чи має друзів?
(лише у своєму
класі, поза класом, і в класі і поза класом, однолітків, старших за себе,
молодше за себе, ні з ким не дружить)
6. У якості кого бере участь у шкільних заходах?
(ініціатор,
організатор, активний учасник, пасивний виконавець, дезорганізатор, не бере
участі)
7. Як виконує громадські доручення?
(з
задоволенням, добре, задовільно, погано, ухиляється від доручень)
8. З ким найчастіше бувають
конфлікти?
(з
однокласниками, учнями інших класів, вчителями, батьками та родичами)
ХАРАКТЕРИСТИКА
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Директор школи:
__________________________
Класний керівник: __________________
АНКЕТА
«Перше знайомство з сім'єю дитини »
1.ПІБ матері та батька (опікуна)
________________________________________
_____________________________________________________________________
2.Освіта матері та батька (опікуна)
_____________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Місце роботи, посада, контактний телефон матері,
батька (опікуна)
__________________________________________________________________________________________________________________________________________4.Члени
сім’ї, які живуть разом з дитиною
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Матеріально – побутові умови
(окрема кімната, куточок для дитини, присутність робочого місця)
_________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Сімейні традиції (дні
народження, колективні відвідування кіно, театру, шкільних заходів та свят)_____________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Захоплення членів сім’ї
(спорт, рибалка, рукоділля, кулінарія, колекціонування, догляд за домашніми
тваринами, мистецтво і т.д.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Захоплення дитини, гуртки,
секції. ______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Обов’язки дитини по дому.
____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Хто більше займається вихованням
дитини. ___________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Методи виховання
(умовляння, переконання, роз'яснення, вимоги, покарання, заохочення, дружній
контакт і т. д.)______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Друзі дитини, які приходять в
гості____________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
13. Які предмети в шкільній
програмі не викликають труднощі, які
викликають.___________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________14.
З яким настроєм частіше всього дитина приходить до школи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Як складаються відношення з
педагогами та адміністрацією школи.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
16. Як ви організовуєте діяльність
дитини (допомога у виконанні д \ з, культурне спільне дозвілля, дитина
самостійно знаходить собі справу)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17. Як часто відвідуєте батьківські
збори. _______________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Карта обстеження умов
проживання дитини
1.
П.І.Б. дитини, що проживає в неблагополучній сім'ї, дата його
народження______________________________________________________
________________________________________________________________
2.
Адреса проживання сім’ї, телефон____________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
3.
Мати (П.І.Б., дата
народження, освіта, місце роботи, посада, зарплата,
робочий телефон) ____________________________________________________
робочий телефон) ____________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
4.
Батько (П.І.Б., дата народження, освіта, місце
роботи, посада, зарплата,
робочий телефон) ________________________________________________
робочий телефон) ________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
5.Діти (П.І.Б., дата народження, що відвідують, де
навчаються) ______________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
6.
Відомості про інших
проживаючих разом з дитиною _____________________ ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
7.
Умови проживання (коротка характеристика житла, умов, створених для
неповнолітніх, наявність необхідного по сезону одягу, продуктів харчування)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8.
Дата обстеження умов сім’ї _________________________________________________
9. Необхідна допомога (ремонт (ЖЕУ),
матеріальна, медична, психологічна) ____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Форми роботи з сім'єю (відвідини, бесіди, запрошення
на раду профілактики, ССД, залучення до
роботи в класі, в школі і ін.) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Параметри
|
Думка учня
|
Думка батьків
|
Думка вчителів
|
Предмети, які вивчає з задоволенням
|
|
|
|
Предмети, які викликають
труднощі
|
|
|
|
Предмети, які б хотіли вивчати
додатково
|
|
|
|
НАДАННЯ
ДОПОМОГИ В НАВЧАННІ
З
БОКУ БАТЬКІВ
Параметри
|
Думка учня
|
Думка батьків
|
Повністю самостійно
|
|
|
Надається епізодична допомога
(вказати, з яких предметів)
|
|
|
Надається постійна допомога
|
|
|
КАРТА
НА УЧНЯ
1. П.І.Б. учня (ці)
______________________________________________________
2.
Клас_______________________________________________________________
3. Дата (число, місяць, рік),
місце народження______________________________
_____________________________________________________________________
4. Домашня адреса, телефон, код
під’їзду __________________________________
___________________________________________________________________
5. Сім’я дитини:
Мати
________________________________________________________________
Батько
_______________________________________________________________ Дорослі, які дійсно займаються вихованням
дитини: ________________________
Склад
сім’ї:___________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Стан
житлово – побутових умов ______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Взаємовідносини в сім’ї ________________________________________________
_____________________________________________________________________ Наявність
відхилень від норм поведінки в сім'ї _____________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Культурний рівень сім'ї
________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виховний потенціал сім'ї _______________________________________________
_____________________________________________________________________
6.Група здоров'я дитини,
захворювання: __________________________________
_____________________________________________________________________
7. Характер дитини
____________________________________________________
8. Якості особи дитини
(позитивні, негативні)______________________________
9.
Положення дитини в колективі:________________________________________
10. Учбова діяльність: успішність
_______________________________________
_____________________________________________________________________
Рівень знань
_________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Мотивація
навчання___________________________________________________
_____________________________________________________________________
Відвідування уроків
___________________________________________________
_____________________________________________________________________
Талант до навчання
___________________________________________________
Пізнавальний інтерес
_________________________________________________
11. Трудова
діяльність:_________________________________________________
Наявність трудових навиків
____________________________________________
_____________________________________________________________________
Бажані види праці
____________________________________________________
_____________________________________________________________________
Участь в трудових справах _____________________________________________
_____________________________________________________________________12.
Позаурочна діяльність. Особистий вклад в життя класу, школи ____________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
13.Коло спілкування (П.І.Б.
друзів) в школі:_______________________________
_____________________________________________________________________
Поза школою
_________________________________________________________
_____________________________________________________________________14.Відноситься
до «групи ризику» з якого року? ___________________________
_____________________________________________________________________
15. Чи стоїть на внутрішньо шкільному обліку (дата постановки на облік,
причина)_____________________________________________________________
_____________________________________________________________________
16. Чи стояв на внутрішньо шкільному обліку (дата зняття з обліку)___________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
17.Чи стояв на обліку в ССД (дата постановки на облік, причина)
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
18. Чи стояв на обліку в
міліції (дата постановки на облік,
зняття) _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
19. Виклик на раду профілактики
(дата, причина) ___________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
20. Виклик у службу ССД (дата,
причина)________________________________
_____________________________________________________________________
______________________
(дата оформлення карти)
______________________________ _________________
(П.І.Б. класного керівника) (підпис)
ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ
за поведінкою учня _________________________________
(П.І.Б)
в 20___ - 20___ навчальному році.
Дата
|
Предмет
|
Проблема
|
Прийняті
міри
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СТЯГНЕННЯ УЧНЯ
№ з/п
|
Дата
|
Ким и за що накладено стягнення, № наказу
|
Прийняті міри
|
Примітка
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТАБЕЛЬ
УСПІШНОСТІ УЧНЯ
Предмети
|
Всього пропусків
|
з них
|
Оцінки
|
||||||
По хворобі
|
Без причини
|
I сем.
|
II сем.
|
||||||
Українська
мова
|
|
|
|
|
|
||||
Українська
література
|
|
|
|
|
|
||||
Російська
мова
|
|
|
|
|
|
||||
Література
|
|
|
|
|
|
||||
Алгебра
|
|
|
|
|
|
||||
Геометрія
|
|
|
|
|
|
||||
Інформатика
|
|
|
|
|
|
||||
Історія
України
|
|
|
|
|
|
||||
Всесвітня
історія
|
|
|
|
|
|
||||
Правознавство
|
|
|
|
|
|
||||
Географія
|
|
|
|
|
|
||||
Біологія
|
|
|
|
|
|
||||
Фізика
|
|
|
|
|
|
||||
Хімія
|
|
|
|
|
|
||||
ОТМ
|
|
|
|
|
|
||||
Фізкультура
|
|
|
|
|
|
||||
ОБЖ
|
|
|
|
|
|
||||
Англійська
мова
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
Всього:
|
|
|
|
|
|
||||
По хворобі:
|
|
|
|
|
|
||||
Без причини:
|
|
|
|
|
|
||||
Облік відвідування
Клас
|
Всього пропусків за рік
|
I семестр
|
II семестр
|
||
по хворобі / з поважної
причини
|
без причини
|
по хворобі / з поважної
причини
|
без причини
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПЛАН
індивідуальної роботи з учнем групи «ризику»
______________________ на ___________ н.р.
Заходи
|
Дата
|
Відповідальний
|
Відмітки про виконання
|
Ознайомлення учня з внутрішньо шкільним режимом роботи школи: розклад
уроків, правила поведінки під час уроку та на перервах, на території школи та
за її межами.
|
вересень
|
класний керівник
|
|
Вивчення особової справи
школяра, іншої шкільної документації
|
вересень
|
класний керівник
|
|
Вивчення житлово-побутових умов учня
|
вересень
|
класний керівник
|
|
Аналіз соціально-психологічних зв’язків учнів
|
грудень
|
класний керівник
|
|
Вивчення інтересів учнів, їх зайнятості в позакласний час
|
протягом року
|
класний керівник
|
|
Щоденний контроль за відвідуванням учнем школи
|
протягом року
|
класний керівник
|
|
Контроль за навчанням
|
протягом року
|
класний керівник
|
|
Залучення до позакласної та гурткової роботи
|
протягом року
|
класний керівник
|
|
Індивідуальні
бесіди на тему:
|
|||
«Наслідки поганої
освіти»
|
Вересень
|
класний керівник
|
|
Провести бесіду з
учнями про запобігання підліткової жорстокості.
|
Жовтень
|
класний керівник
|
|
Провести бесіду з
батьками учнів на тему «Правова відповідальність неповнолітніх»
|
Жовтень
|
класний керівник
|
|
Провести бесіду на
тему: «Профілактика шкідливих звичок»
|
Листопад
|
класний керівник
|
|
Провести
індивідуальну бесіду на тему: «Моя життєва позиція»
|
Листопад
|
класний керівник
|
|
Провести виховну
годину на тему: «Права і обов’язки неповнолітніх
|
Грудень
|
класний керівник
|
|
Провести
анкетування: «Життя без наркотиків та СНІДу»
|
Січень
|
класний керівник
|
|
Провести
бесіду на тему: «Культура поведінки –
основа життя в суспільстві
|
Лютий
|
класний керівник
|
|
Провести
інформаційну годину на тему: «Підліток і злочин»
|
Березень
|
класний керівник
|
|
Провести бесіду на
тему: «Профілактика, причини та наслідки наркоманії та алкоголізму в
підлітковому віці»
|
Квітень
|
класний керівник
|
|
Провести бесіду з
батьками учнів на тему: «Культура міжособистісних відносин – важливий фактор
успішного виховання».
|
Травень
|
класний керівник
|
|
ПЛАН
роботи з сім'єю учня
Дата
|
Проблема сім'ї
|
Що зроблено
|
Підпис
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПЕДАГОГІЧНІ
СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВИСНОВКИ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ІНДИВІДУАЛЬНУ РОБОТУ З УЧНЕМ
Які зміни
особистісних якостей учня відбулися за період навчання.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий