Щоденник роботи з учнями групи ризику

                       
(ПІБ учня)

Класний керівник ______________________________

Соціальний педагог ________________________________

                   

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ


ПІБ учня


______________________________
Число, місяць, рік народження

_____________________________
Дата вступу до школи

______________________________
В якому гуртку, секції займається

______________________________
Стоїть на обліку  в школі

______________________________
Стоїть на обліку в кримінальній міліції

______________________________
Дата постановки на шкільний облік


______________________________
ПІБ. Місце роботи та посада батька, мобільний телефон


______________________________
______________________________
______________________________
ПІБ. Місце роботи та посада матері, мобільний телефон


______________________________
______________________________
______________________________
Адреса місця проживання, домашній телефон, мобільний телефон


СОЦІАЛЬНА  КАРТА
1. ЖИТЛОВІ УМОВИ
Дитина проживає з матір’ю   ___________________________________________
                                                         з батьком ___________________________________
                                                         з бабусею ___________________________________
                                                         з дідусем  ___________________________________
                                                      з опікуном   __________________________________
З іншими близькими родичами
                                            (вказати родинний зв'язок) ___________________________
                                                         з сестрами____________________________________
                                                         з братами ____________________________________
Кількість членів в сім'ї  ________________________
Дитина проживає: окрема  квартира______________
(Житлові умови) комунальна квартира_____________
                                                                          (кіл - сть сусідів)
Відносини з сусідами ___________________
                                   Квартира  наймається_____________________
                                   Кімната  наймається______________________
                                   Немає  житла______________________________
2. НАВЧАЛЬНЕ МІСЦЕ УЧНЯ
Своя кімната_____________________________________
Свій дитячий куточок_______________________________
Свій письмовий стіл_____________________________
Умови для занять _______________________________
3.МАТЕРІАЛЬНИЙ СТАН  СІМ'Ї


4.ДОДАТКОВА  ІНФОРМАЦІЯ


Заява
про постановку на внутрішньо шкільний облік
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

           Прошу поставити на внутрішньо шкільний облік учня(ученицю)  ______ класу  «_____»

_____________________________________________________________________
                                                                                                                          (ПІБ)
_____________________________________________________________________
                                                                           (число, місяць, рік народження)
проживаючого  за адресою   _____________________________________________________________________
                                                   (поштова адреса, домашній телефон)
З сім'єю
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                               (вказати склад сім'ї, ПІБ)
У зв’язку з
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(вказати причину постановки на облік)

       Класний керівник ___________/

___________________                                                         _________________                                                                                       
           (дата)                                                                                                  (підпис)
                                                                                      

Заява
про постановку на внутрішньо шкільний облік
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

           Прошу включити до списку учнів групи «ризику» учня(ученицю)  ______ класу  ______________________________________________

                                                                                                                          (ПІБ)
          _____________________________________________________________________,
                                                                           (число, місяць, рік народження)
проживаючого  за адресою   _____________________________________________________________________
                                                   (поштова адреса, домашній телефон)
З сім'єю
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                                                                               (вказати склад сім'ї, ПІБ)
У зв’язку з
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(вказати причину постановки на облік)

       Класний керівник ___________/

___________________                                                         _________________                                                                                       
           (дата)                                                                                                  (підпис)


Характеристика
особливостей міжособистісного спілкування учня
1.  Яке положення займає учень в колективі?
(лідер, популярний, приємний, непопулярний, ізольований, зацькований)
2.  Як ставиться учень до думки колективу, вимогам, критичним  зауважень?
(доброзичливо, серйозно, болісно, байдуже, вороже)
3.  Стиль відносин з однолітками?
(спокійно-доброзичливий; агресивний; нестійкий; відокремлений)
4.  Чи користується авторитетом в колективі?
(у більшості хлопчиків, тільки у дівчаток, у невеликої групи, не користується авторитетом)
5.  Чи має друзів?
(лише у своєму класі, поза класом, і в класі і поза класом, однолітків, старших за себе, молодше за себе, ні з ким не дружить)
6. У якості кого бере участь у шкільних заходах?
 (ініціатор, організатор, активний учасник, пасивний виконавець, дезорганізатор, не бере участі)
7. Як виконує громадські доручення?
 (з задоволенням, добре, задовільно, погано, ухиляється від доручень)
8. З ким найчастіше бувають конфлікти?
 (з однокласниками, учнями інших класів, вчителями, батьками та родичами)

ХАРАКТЕРИСТИКА


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                  
Директор школи: __________________________
Класний керівник: __________________


АНКЕТА

«Перше знайомство з сім'єю дитини »


1.ПІБ  матері та батька (опікуна) ________________________________________
_____________________________________________________________________
2.Освіта  матері та батька   (опікуна)  _____________________________________      __________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Місце  роботи, посада, контактний телефон матері, батька  (опікуна) __________________________________________________________________________________________________________________________________________4.Члени сім’ї, які живуть разом з дитиною _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Матеріально – побутові умови (окрема кімната, куточок для дитини, присутність робочого місця) _________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Сімейні традиції (дні народження, колективні відвідування кіно, театру, шкільних заходів та свят)_____________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Захоплення членів сім’ї (спорт, рибалка, рукоділля, кулінарія, колекціонування, догляд за домашніми тваринами, мистецтво і т.д.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Захоплення дитини, гуртки, секції. ______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
9.Обов’язки дитини по дому. ____________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Хто більше займається вихованням дитини. ___________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Методи виховання (умовляння, переконання, роз'яснення, вимоги, покарання, заохочення, дружній контакт і т. д.)______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Друзі дитини, які приходять в гості____________________________________ _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
13. Які предмети в шкільній програмі не викликають труднощі, які викликають.___________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________14. З яким настроєм частіше всього дитина приходить до школи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
15. Як складаються відношення з педагогами та адміністрацією школи.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
16. Як ви організовуєте діяльність дитини (допомога у виконанні д \ з, культурне спільне дозвілля, дитина самостійно знаходить собі справу)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17. Як часто відвідуєте батьківські збори. _______________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Карта обстеження умов проживання дитини

1.                                                                                                                                                    П.І.Б. дитини, що проживає в неблагополучній сім'ї, дата його 
 народження______________________________________________________
 ________________________________________________________________
2.                                                                                                                                                                                                                               Адреса проживання сім’ї, телефон____________________________________
   ___________________________________________________________________
   ___________________________________________________________________
3.                                                                                                                                                                                                                               Мати (П.І.Б., дата народження, освіта, місце роботи, посада, зарплата,
     робочий телефон) ____________________________________________________    
    ___________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________
    ___________________________________________________________________
4.                                                               Батько (П.І.Б., дата народження, освіта, місце роботи, посада, зарплата,
     робочий телефон) ________________________________________________
    ______________________________________________________________
    ______________________________________________________________
    ______________________________________________________________
    ______________________________________________________________
5.Діти (П.І.Б., дата народження, що відвідують, де навчаються) ______________
      _________________________________________________________________________________
      _________________________________________________________________________________
      _________________________________________________________________________________
6.                                                                                                                                                                                                                                                         Відомості про інших проживаючих разом з дитиною _____________________    ___________________________________________________________________
   ___________________________________________________________________
7.                                                                                                                                                                                                                                                         Умови проживання (коротка характеристика житла, умов, створених для неповнолітніх, наявність необхідного по сезону одягу, продуктів харчування)_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
8.     Дата обстеження умов сім’ї  _________________________________________________
9. Необхідна допомога (ремонт (ЖЕУ), матеріальна, медична, психологічна) ____________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10.Форми роботи з сім'єю (відвідини, бесіди, запрошення на раду профілактики,  ССД, залучення до роботи в класі, в школі і ін.) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________


НАВЧАЛЬНА   ДІЯЛЬНІСТЬ

  Параметри
Думка учня
Думка батьків
Думка вчителів
Предмети, які вивчає з задоволенням




Предмети, які викликають труднощі




Предмети, які б хотіли вивчати додатково






НАДАННЯ ДОПОМОГИ В НАВЧАННІ
З БОКУ  БАТЬКІВ
Параметри
Думка учня
Думка батьків
Повністю самостійно



Надається епізодична допомога (вказати, з яких предметів)



Надається постійна допомога




КАРТА НА  УЧНЯ


1. П.І.Б. учня (ці) ______________________________________________________
2. Клас_______________________________________________________________
3. Дата (число, місяць, рік), місце народження______________________________
_____________________________________________________________________
4. Домашня адреса, телефон, код під’їзду __________________________________
    ___________________________________________________________________
 5. Сім’я дитини:
Мати ________________________________________________________________
Батько _______________________________________________________________  Дорослі, які дійсно займаються вихованням дитини: ________________________

Склад сім’ї:___________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 Стан  житлово – побутових умов ______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Взаємовідносини в сім’ї ________________________________________________
_____________________________________________________________________ Наявність відхилень від норм поведінки в сім'ї _____________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Культурний рівень сім'ї ________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виховний потенціал сім'ї _______________________________________________
_____________________________________________________________________
6.Група здоров'я дитини, захворювання: __________________________________
_____________________________________________________________________
7. Характер дитини ____________________________________________________
8. Якості особи дитини (позитивні, негативні)______________________________
      
9. Положення дитини в колективі:________________________________________
10. Учбова  діяльність: успішність _______________________________________
_____________________________________________________________________
Рівень знань _________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Мотивація   навчання___________________________________________________
_____________________________________________________________________
Відвідування уроків  ___________________________________________________
_____________________________________________________________________
Талант до навчання ___________________________________________________
Пізнавальний  інтерес _________________________________________________
11. Трудова діяльність:_________________________________________________
 Наявність трудових навиків ____________________________________________
_____________________________________________________________________
Бажані  види праці ____________________________________________________
_____________________________________________________________________
Участь в трудових справах  _____________________________________________
_____________________________________________________________________12. Позаурочна діяльність. Особистий вклад в життя класу, школи ____________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
13.Коло спілкування (П.І.Б. друзів) в школі:_______________________________
_____________________________________________________________________
Поза школою _________________________________________________________
_____________________________________________________________________14.Відноситься до «групи ризику» з якого року? ___________________________
_____________________________________________________________________
15. Чи стоїть на внутрішньо  шкільному обліку (дата постановки на облік, причина)_____________________________________________________________
_____________________________________________________________________
16. Чи стояв на внутрішньо  шкільному обліку (дата зняття з обліку)___________ _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
17.Чи стояв на обліку в ССД  (дата постановки на облік, причина) _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
18. Чи стояв на обліку в міліції  (дата постановки на облік, зняття) _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
19. Виклик на раду профілактики (дата, причина) ___________________________ _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
20. Виклик у службу ССД   (дата, причина)________________________________
_____________________________________________________________________
______________________
(дата оформлення карти)
______________________________                                   _________________
      (П.І.Б. класного керівника)                                                                                                               (підпис)
ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ
за поведінкою учня _________________________________
                                                              (П.І.Б)
в 20___ - 20___ навчальному році.

Дата

Предмет

Проблема

Прийняті міри















































СТЯГНЕННЯ УЧНЯ

№ з/п
Дата
Ким и за що накладено стягнення, № наказу
Прийняті міри
Примітка









































ТАБЕЛЬ УСПІШНОСТІ УЧНЯ

Предмети
Всього пропусків
з них
Оцінки

По хворобі
Без причини
I сем.
II сем.
Українська мова





Українська література





Російська мова





Література





Алгебра





Геометрія





Інформатика





Історія України





Всесвітня історія





Правознавство





Географія





Біологія





Фізика





Хімія





ОТМ





Фізкультура





ОБЖ





Англійська мова











Всього:





По хворобі:





Без причини:






Облік відвідування
           

Клас

Всього пропусків за рік
I семестр
II семестр
по хворобі / з поважної причини
без причини
по хворобі / з поважної причини
без причини



















ПЛАН
індивідуальної роботи з учнем групи «ризику»
______________________ на ___________ н.р.

Заходи
Дата
Відповідальний
Відмітки про виконання
Ознайомлення учня з внутрішньо шкільним режимом роботи школи: розклад уроків, правила поведінки під час уроку та на перервах, на території школи та за її межами.
вересень
класний керівник

Вивчення особової справи школяра, іншої шкільної документації
вересень
класний керівник

Вивчення житлово-побутових умов учня
вересень
класний керівник

Аналіз соціально-психологічних зв’язків учнів
грудень
класний керівник

Вивчення інтересів учнів, їх зайнятості в позакласний час
протягом року
класний керівник

Щоденний контроль за відвідуванням учнем школи
протягом року
класний керівник

Контроль за навчанням
протягом року
класний керівник

Залучення до позакласної та  гурткової роботи
протягом року
класний керівник

Індивідуальні бесіди на тему:
«Наслідки поганої освіти»
Вересень
класний керівник

Провести бесіду з учнями про запобігання підліткової жорстокості.
Жовтень
класний керівник

Провести бесіду з батьками учнів на тему «Правова відповідальність неповнолітніх»
Жовтень
класний керівник

Провести бесіду на тему: «Профілактика шкідливих звичок»
Листопад
класний керівник

Провести індивідуальну бесіду на тему: «Моя життєва позиція»
Листопад
класний керівник

Провести виховну годину на тему: «Права і обов’язки неповнолітніх
Грудень
класний керівник

Провести анкетування: «Життя без наркотиків та СНІДу»
Січень
класний керівник

Провести бесіду  на тему: «Культура поведінки – основа життя в суспільстві
Лютий
класний керівник

Провести інформаційну годину на тему: «Підліток і злочин»
Березень
класний керівник

Провести бесіду на тему: «Профілактика, причини та наслідки наркоманії та алкоголізму в підлітковому віці»
Квітень
класний керівник

Провести бесіду з батьками учнів на тему: «Культура міжособистісних відносин – важливий фактор успішного виховання».
Травень
класний керівник

  
ПЛАН
роботи з сім'єю учня

Дата
Проблема сім'ї
Що зроблено
Підпис





















































































ПЕДАГОГІЧНІ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВИСНОВКИ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРО ІНДИВІДУАЛЬНУ РОБОТУ З УЧНЕМ
 Які зміни особистісних якостей учня відбулися за період навчання.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Номінація виставки: Інноваційні підходи до демократичного врядування у навчальному закладі в умовах розвитку демократичного суспільства ...